středa 18. ledna 2012

To jsme dobrý

Paní ředitelka nějaké knihovny se v novinách pochlubila, jak jim to hezky funguje, a že dokonce mají největší dvd-téku v České republice. To se to shromažďuje, z cizích peněz, že jo. Já bych měl taky dvd-téku, a ještě větší, kdyby mi to někdo zaplatil.

Znovu se pozastavuji nad tím, že se tady tak mohutně bere všem, aby se dávalo někomu. A nad tím, jak tento stav věcí přijímáme jako normální.

Já nevím, proč bych měl platit daně, aby za to knihovny kupovaly Javořickou. Proč si čtenáři nezaložej Lidové družstvo čtenářské? Když jich bude dvacet, každej zaplatí jednu knížku a k dispozici bude mít dvacet. Když jich bude sto... a to prosím bez nároku na státní rozpočet.

 Paní ředitelka si ještě posteskla,jak jim chybí nová budova, protože už ty tuny materiálů nemaj kam dávat. A to, považte, už maji projekty připravený tak dlouho. K tomu bych rád podotkl, že já také ještě stále nemám Mercedes GLK, byť jeho fotografie již mám dlouho.