neděle 6. září 2009

Koller over

Díval jsem se včera na fotbal Česko-Slovensko. Protože nejsem žádný extra vášnivý fanoušek, tak jsem u toho neumíral, radoval se z pěkných akcí na obou stranách a klidně tleskal i Slovákům. Cobyne?

Přestože jsem takovýmto fanouškem, přesto mě jedna věc čílila. A to kauza Koller. Nic proti Kollerovi, dal spoustu gólů, pro mužstvo udělal mnoho a jistě to není špatný člověk nebo nějaká primadona. Nicméně kvůli němu (ne jeho vinou, ale kvůli němu) byl výrazně a zásadně pokurven český fotbal.

Dlouhá léta se prostě hrálo tak, že se nakopávalo dopředu, tam někam, kde asi bude Koller. Stavět léta celou koncepci na jednom hráči je zhoubné.

Proto jsem se radoval, když se stará reprezentace rozpadla a začala se stavět nová. Ale to netrvalo dlouho. Za chvilku byl zpátky Bruckner i Koller. Dva symboly toho minulého. A má radost zase skončila.

Včera po zápase Koller řekl, že už ho nikdo neukecá, aby zase hrál. Jestli to je pravda, tak Kollerovi tleskám. Když už nemaj rozum hlavouni, musí ho mít aspoň hráč.