pátek 4. září 2009

Báj Skáj


Tohle není samozřejmě žádná novinka. Případ Sky Europe je dostatečně provařen. Ale já stejně cítím potřebu Skájům jaksi zamávat, protože mi byli čímsi sympatičtí. (Nebyl to jejich způsob hospodaření:)
Stihl jsem s nimi ještě v červenci letět z Říma, a fakt je, že jsem prožíval jisté obavy, jestli zrovna dnes není ten den, kdy zkrachují. Nebyl. Bylo jenom zpoždění, během kterého stále více nervózní lidé ve frontě vymýšleli různé skeptické scénáře. "Řek bych, že nečekáme na letadlo, ale až přijde na účet letiště nějaká dlužná platba," neslo se frontou a nálada houstla. Nakonec asi po hodině k odletu došlo. Letadlo patřilo Smartwings (asi šestnáctiletý Boeing:), ale obsluha byla Skájská, a tak jsem si ještě mohl zakoupit krásný modrý modýlek. Říkal jsem si, že už je to třeba jedna z posledních příležitostí.
A tak mám vzpomínku a volám: "Báj, Skáj."