neděle 7. března 2010

Vysvětlení pravdivosti reklam čssd

Byl jsem na nákupu. U obchodního centra, kde je vedle sebe několik hojně navštěvovaných supermarketů s poravinami, visely plakáty s oranžovým předsedou. Lidé, kteří vezou naplněné krizové košíky, si tak mohou záhy po svém jistě předraženém nákupu přečíst, že: čssd sníží zadlužování země (do roku 2013) a vrátí 3 dny nemocenské.

Jednak musím uznat: dobré umístění billboardů, cílová skupina je má na očích.

Dále musím uznat: mohou to splnit, protože jsou to vágní hesla.

Už vidím Paroubka jak říká: "No tak v roce 2009 se zvýšil dluh o 232 miliard a v roce 2013 jen o 215 miliard. To si snad každý dovede spočítat, že 215 milard je míň, než 232 miliard."

Neboli, zadlužování se bude zvyšovat, i když možná pomalejším tempem. Tak to je výhra - děkuji.

A vrátit 3 dny nemocenské? To se dá klidně vysvětlit tak, že nemocenská už bude trvat jen tři dny.

Zkrátka vágnost nade vše.

A upřímně - bude ještě čssd mít potřebu cokoli vysvětovat? Spíš bude už jen ukazovat další a další nepřítele, které je potřeba za potlesku lidu odrbat.