středa 17. března 2010

Všechny je třeba nastrkat do tabulek a kolonek

Politici občas láteří, že klasická rodina je v krizi, že se lidé málo berou a hodně rozvádějí, že se rodí málo dětí.

Jsem přesvědčen, že za to všechno může samotný stát. Zničil rodinu jako ekonomickou a sociální jednotku.

Z podstaty moderního pečovatelského státu blahobytu totiž plyne, že:

- nepotřebuji se vázat s nějakým partnerem, protože si ekonomicky vystačím sám. A když náhodou ne, stát mě podpoří. Dokonce dostanu daleko vyšší podporu, když budu bez partnera.
- role muže jako živitele skončila, je tu přece stát a ten se postará
-nepotřebuju hodně dětí, aby mě zajistily ve stáří a pomohly mi s obživou - to všechno přece udělá stát

Stát podniká všechny kroky k systematické likvidaci rodiny, i když tvrdí, že ne. A nejnovější nápady s vysokými tabulkovými alimenty to jen potvrzují a podtrhují. Jistota vysokých alimentů je přece pro ženy dobrou motivací k snadnému rozpuštění manželství.

Naopak pro mě jako pro muže se manželský vztah  - spojený s plozením dětí a zadlužením kvůli budování hnízda, stává vysoce rizikovým podnikem s vysokým vyděračským potenciálem ze strany ženy, bank i státu, a s  možností kompletního zničení mé budoucnosti.

Navíc spěje celá ta věc k omezení porodnosti - protože když budu platit na dvě dospívající děti celkem 50% příjmu, je jasné, že mi už na nic jiného nezbyde. Dvě děti jsou tedy pro příště maximem možného.

Rodina končí, před námi je svět se "silnými ženami" (jejich takzvaná síla bude opřena o státní dávky a alimenty od otců) a "slabými muži", kteří se budou potácet od ničeho k ničemu a snažit se vydělat si na odpustky toho strašného zločinu- že někdy byli tak naivní a hloupí a zplodili jedno až dvě děti.